miercuri, 25 februarie 2009

AM NERVI!

Si simt nevoia sa ma descarc. Sa tip, sa urlu, sa ma manifest intr-un fel.
Pe zi ce trece imi dau seama ca sunt inconjurata numai de oameni perversi. Oameni carora nu le pasa decat de ei insisi. Oameni care nu te-ar ajuta nici macar cu o vorba buna in momente grele sau mai putin grele. Oameni care se bucura daca ti se intampla ceva rau, dar care in schimb au pretentia sa ii ajuti si sa le fi alaturi atunci cand au nevoie. M-am saturat de oamenii astia si oricat as incerca sa-i evit NU POT pentru ca sunt peste tot. De obicei le spuneam in fata lucrurile astea, dar nu era bine. Acum ca nu le spun tot nu e bine pentru ca ma enervez eu aiurea.
Imi doresc sa ma duc undeva pe o insula plina cu veverite. Cu ele m-as intelege bine. Da' doar o saptamana; mai mult n-as rezista. Dup'aia vin din nou in infernu' asta.

P.S: scuze ca nu am mai postat de mult, dar dupa cum se poate observa, am avut o perioada foarte naspa.