duminică, 1 februarie 2009

Baba absoluta




Visele mele sunt foarte ciudate. Cele mai multe cu crime. Cine stie ce roluri am avut in filmele in care jucam pe vremea cand eram actrita.


Noptile trecute am visat ca eram la ora de dirigentie. Diriga are obiceiul sa ne aduca "mari personalitati" ale liceului sa ne vorbeasca despre diverse chestii oe care noi, in mod evident, nu avem de unde sa le stim. "Mai ales ca nu simtim aerul eminescian".


De aceasta data, ne adusese, in visul meu, o ... "vrajitoare". Scopul era sa ne informeze in legatura cu viitorul nostru. A zis ca vrea sa inceapa cu o fata. Nu s-a oferit niciuna, asa ca am decis sa-mi incerc eu norocul. Normal, doar e visul meu!


Cateva minute bune s-a uitat fix in ochii mei. Si eu in ai ei. Ca doar nu eram mai fraiera!


Mi-a luat mana, a studiat-o cu atentie si a dat verdictul: "Tu in viata ta o sa ai noroc de bani. Cu dragostea-i jale. O sa ai mult de suferit!" Si m-am trezit.


Si acum zic: "Doamne ajuta sa am noroc de bani ca din dragoste nu o sa sufar eu".


P.S.: Am ales titlul asta pentru ca ma punea Biloutza zilele trecute sa scriu un articol cu titlu' asta. Asa ca: nah fata! :P


hy pa ... pup u


5 comentarii:

Denisa L spunea...

ehh lasa mai bine bani!
am avut impresia ca visat-o doamna cu entitatea

frisky spunea...

"doamna cu entitatea" :)))
doamne fereste s-o visez pe nebuna aia

Anonim spunea...

da pisi..ms:*..marfa visul:))..

frisky spunea...

shh :-$

Do spunea...

:)) tare ca esti asa sigura ca n-o sa suferi din dragoste. de ce? (poate stii vreun secret). :D