luni, 25 mai 2009

...

Nu stiu cand voi mai posta, asa ca ma vad nevoita sa scriu acest post. Mai e doar o luna pana la bac, de fapt ... mai putin de o luna .... Nu pot sa spun ca am intrat in stres, ba dimpotriva, sunt mai relaxata ca oricand, dar, in acelasi timp, constienta ca luna aceasta trebuie sa recapitulez, cu seriozitate, tot ce am invatat tot anul, motiv pentru care nu voi mai posta. Nu pentru ca nu as mai avea timp, dar nu mai am starea necesara.
Peste 2 saptamani am balul si promit sa va povestesc si sa va arat si poze. Pana atunci insa, urati-mi spor la invatat, caci de la caldura asta nu prea mai am, iar eu va urez toate cele bune si distrati-va cat puteti! pupiceeei :*:*:*

1 comentarii:

Denisa L spunea...

sa stii ca si eu sunt f relaxata...
trebuie sa ma stresez...
spor!!!