vineri, 28 noiembrie 2008

Eu cu cine votez?

Toata lumea vorbeste despre ziua de duminica. Toti spun ca se duc la vot si fiecare incearca sa convinga pe cineva de ce trebuie votat un anumit partid.
Ei bine, eu ... toata saptamana m-am contrazis cu, aproape, toata lumea pe acest subiect. Eu ziceam ca nu ma duc la vot. Pentru ca nu vreau, pur si simplu nu vreau. Nu am de ce sa ma duc, nu am cu cine sa votez. Indiferent cui as da votul meu, in tara asta oricum nu se va schimba niciodata nimic. Si sa ma duc la vot doar pentru ca s-au amenajat locuri de parcare si spatii verzi, clar nu ... Si daca au facut asta, au facut-o pentru ca trebuia; trebuia sa arate si Bucurestiul asta a capitala.
DAR (intotdeauna exista un "dar") parca m-as duce, totusi, la vot. Dar nu am niciun motiv s-o fac. Efectiv nu am.
Asa ca, va rog frumos, incercati ( ca nu cred ca veti reusi) sa ma convingeti ca trebuie sa ma duc la vot, dar veniti cu argumente serioase; nu d'alea gen: du-te la vot pentru ca e dreptul tau.
Astept ;;)

P.S.: Ce bine era daca nu aveam 18 ani :)) , nu ma mai confruntam cu problema asta :-j

0 comentarii: