luni, 3 noiembrie 2008

Nici iarba nu creste lunea ...

In fiecare luni ceva ma indeamna sa nu stau la toate orele! Nu stiu de ce ... poate pentru simplul fapt ca e luni. Azi am plecat doar de la 2 ore, dar avand in vedere numarul mare de absente care s-a strans in catalog, n-ar mai trebui sa chiulesc. Eh! Oricum tre' sa-mi fac drum pana la doctor ca am fost atat de bolnava incat imi trebuiesc vreo 3 scutiri!
Am scris postul asta ca sa-mi trag si eu sufletul, ca abia am ajuns acasa, si ca sa-mi fac curaj sa ma apuc de tema la mate care se intinde la 100 de exercitii si nu cred ca exagerez!
Maine dau test la fizica, dar nu conteaza ca oricum nu invat niciodata!
Miercuri o sa iau 10 la franceza si tot miercuri sper sa mai fac si meditatii la chimie!
Dar pana miercuri mai e, asa ca acum ma duc sa invat!

P.S.: Am luat 6 la geografie! Ce uraaaaat :((

2 comentarii:

Denisa L spunea...

lasa ca e nota mare:))

yasunary spunea...

oho
tu o duci bine
eu am luat 5 la geografie :>
:)))