luni, 10 noiembrie 2008

Leapsa

1. Daca partenerul te-ar insela cum ai reactiona?
L-as insela si eu :)). Glumesc. Nu, n-as face asta. Probabil, l-as parasi.
2. Daca ai un vis ce ai dori sa se implineasca, care e?
Sa devin un bun inspector O.P.C.
3. Al cui fund ai vrea sa-l lovesti cu sete?
N-am astfel de dorinte!
4. Ce-ai face daca ai avea 1 miliard de dolari?
As sari in sus de bucurie. Aaa! ce-as face cu ei? Mi-as lua casa, masina si mi-as deschide o afacere. Cred ...
5. Prietenul cel mai bun va fi intotdeauna cel mai bun?
Cu siguranta!
6. Ai fost vreodata indragostita de 2 persoane in acelasi timp?
Nu.
7. Cat timp ai astepta dupa persoana pe care ai iubit-o?
Intrebarea asta nu prea o inteleg. "Cat timp ai astepta dupa persoana pe care AI IUBIT-O?", pai daca l-am iubit, se presupune ca nu-l mai iubesc si, deci, de ce sa astept? In fine, ca sa dau un raspuns: nu as astepta.
8. Daca ai castiga la loterie ti-ai abandona slujba?
Nu ... cred. Dar ca sa castig, tre' sa mai si joc, si cum eu nu joc rezulta ca nu mi-as abandona slujba :))
9. Numeste cinci celebritati cu care NU te-ai prosti prin camere de hotel.
Nu cred ca exista, nici macar, celebritati cu care as face astfel de lucruri, dar, mai ales, cu care nu as face. Promit sa ma gandesc :))
10. Ce anume te stoarce de viata?
Prostia unora :D
11. Cum te vezi peste 10 ani?
Fericita :P
12. Care este cea mai mare frica/fobie?
Pisici moarte :)) si painjeni
13. Ce fel de persoana crezi ca e cea care ti-a dat leapsa?
O tipa super draguta.
14. Ai prefera sa fii singura si bogata ori casatorita, dar saraca?
Bogata si casatorita.
15. Care e primul lucru pe care il faci cand te trezesti?
Ma dau jos din pat :P
16. Ai dat totul intr-o relatie?
Nu.
17. Cariera e importanta pentru tine?
Cea mai importanta!
18. Ai ierta si uita un lucru pe care ti l-a facut cineva, oricat de teribil ar fi?
As ierta.
19. Preferi burlacia sau confortul unei relatii?
Depinde ...
20. Da leapsa la 3 oameni: Nookie, Zana, Yasunary si cine mai vrea s-o ia :P

1 comentarii:

Anonim spunea...

cata vede o pisica moarta:awawawawaaaaaaaaaa...noi:ahahahaha=))..stii c ate iubesc:*