vineri, 6 martie 2009

Nu-nteleg

Mai sunt 3 luni pana cand ne vom desparti. Mai sunt 3 luni si se vor termina cei patru ani petrecuti impreuna. Mai sunt 3 luni pana la bac. INSA, inainte de bac este balul absolvirii. Ultima noastra petrecere impreuna. Mie mi se pare firesc sa fim toti prezenti. Pentru ca am petrecut 4 ani impreuna. Pentru ca am fost ca o familie. Pentru ca ne-am certat si pentru ca am ras din diverse motive. Pentru ca ne-am vazut zi de zi. Pentru ca liceul ne-a schimbat pe fiecare in parte si, cu totii, am vazut schimbarile din viata fiecaruia. Pentru ca am fost in excursii (mai mult sau mai putin). Pentru ca am chiulit cu totii. Pentru ca am copiat cu totii. Pentru ca am fost o clasa unita. Si sigur ca motivele sunt mult mai multe. Nu inteleg de ce exista persoane care nu vor sa vina. Sigur, este decizia voastra si nu va pot obliga eu sa veniti. Eu nu pot decat sa va rog sa va mai ganditi. Poate ca prieteniile nu se vor pastra asa cum, probabil, speram noi. Si poate ca intr-adevar aceasta va fi ultima petrecere. E pacat sa nu fim cu totii acolo. Chiar asa, nu meritam o petrecere pentru ca ne-am "suportat" 4 ani?

1 comentarii:

Denisa L spunea...

nu stiu mai,nici eu nu inteleg de ce nu vor sa vina...
dar pana la urma e alegerea lor...