miercuri, 11 martie 2009

Sunt ... Nu sunt ... Niciodata

Am primit leapsa de la zana cu chip de portelan si suvite albastre, leapsa care mi se pare chiar interesanta.

Sunt ... rasfatata

as vrea ... sa visez si eu frumos (macar o data)

păstrez ... primul trandafir

mi-as dori ... sa-i am mereu pe parinti alaturi

nu îmi place ... sa fiu mintita

mă tem ... de singuratate

aud ... uneori, ce nu trebuie

îmi pare rău ca ... am renuntat la cursul de limba franceza (dar nu definitiv)

îmi plac ... copiii

nu sunt ... la fel cu toata lumea

cant ... cand nu ma poate auzi nimeni

niciodată ... nu ma supar pe cineva fara motiv

plang ... rar

nu îmi place ... sa vad oameni tristi

sunt confuză ... cand trebuie sa aleg

am nevoie de ... intelegere

ar trebui ... sa fiu mai intelegatoare

0 comentarii: