miercuri, 18 iunie 2008

Jar

Ieri am terminat de citit aceasta frumoasa carte a lui Liviu Rebreanu. Da, pot spune ca e frumoasa. Nu o sa va povestesc amanuntit despre ce este vorba, in speranta ca veti avea curiozitatea sa o cititi. Va voi spune, insa ca este vorba despre o frumoasa poveste de dragoste. Sigur ca, daca povestea ar incepe cu o frumoasa poveste de dragoste si s-ar sfarsi la fel, nu ar mai avea niciun farmec. Nu va voi spune ce se intampla in final, dar va pot spune ca se termina ... urat :-<.

Lviu Rebreanu spune ca "pentru toata lumea in general, dragostea este un jar trecator, un pojar, o maladie din copilarie, care trece fara sa lase urme prea vizibile". Eu sunt de accord cu aceasta afirmatie, dar mi se pare ca nu se potriveste cu finalul romanului.

Mie personal, mi-a placut acest roman si pot spune ca am mai invatat ceva de aici.

"Iubirea nu e un targ: te iubesc pentru ca ma iubesti. Iubirea e o certitudine: te iubesc pentru ca te iubesc" - acest citat este din romanul cu pricina si sunt intru totul de accord cu el.

4 comentarii:

Anonim spunea...

un citat care mi-a placut mie foarte mult e: " Dragoste si moarte, altceva nu exista" - G. M. Zamfirescu - "Maidanul cu dragoste" :)

Anonim spunea...

ma bucur ca citesti!
ai crescut!
nu mia placut postrea " din cartier" dar te-a salvat refrinta la jar si strada cartii

tine-o tot asa

Anonim spunea...

scuze!

am scris cu picioarele ca m-am grabit, dar oricum imi place blogul
o sa ma erijez intr-un critic constructiv al tau. vrei? si o sa-ti recomand si eu ce-mi place . ok?

frisky spunea...

ma bucur mult ca iti place .... cat despre criticul constructiv: sigur ca da ... sunt deschisa la orice parere si, de ce nu, recomandare. asa ca ... astept :)