joi, 26 iunie 2008

La Multi Ani ADY :X:X:X:X

In primul rand vreau sa-mi cer scuze dragii mei cititori pentru postul acesta. Stiu ca nu are nicio legatura cu ce scriu eu de obicei, dar i-am promis verisorului meu scump si drag, care implineste maine minunata varsta de .... nu va spun :P, ca o sa-i zic la multi ani si pe blog, in speranta ca nu i se va mai parea sofisticat :))))).

La muuuuultiiii aaaaniii Ady! Sa cresti mare, mare, mare ( bine... nu prea mare ca deja esti :D) si frumos ( ca asa nu esti :))) )[glumesc, evident, doar stii ca esti .. frumos :P]! Fie ca toate dorintele sa ti se implineasca, sa-ti mai vina si tie mintea la cap si sa ma mai asculti si pe mine din cand in cand :D:D:D.

Acum serios vorbind, iti doresc tot binele din lume, sa fii sanatos, fericit, iubit si fie ca toate dorintele sa ti se implineasca. Te iubesc mult, mult, mult de tot si sti ca iti sunt alaturi tot timpu' >:D<. Dar hai gata ca deja devenim prea sentimentali si devine blogul sofisticat :)).

P.S.: A se observa ca am scris cu rosu :D :)))

0 comentarii: