miercuri, 2 iulie 2008

Sa zicem ca am revenit .....

S-a cam pus praful pe aici, dar promit ca il voi sterge :D.
Ei bine m-am intors de la munte, unde pot sa spun ca a fost foarte frumos, si de acum incolo ma voi ocupa din nou, serios, de blog.
In ultima vreme nu am avut prea multi vizitatori, insa, sper ca de acum incolo veti avea rabdarea (voi cititorilor) sa cititi aberatiile postate de mine pe aici.
Pana mai public eu vreo aberatie va pup mult mult de tot si va transmit toate cele bune >:D<

10 comentarii:

Denisa L spunea...

cum sa nu fie frumos ca ai citit vogue:)):))
fiecare cu problemele lui:))

frisky spunea...

vogue da :X:X:X
am vazut niste pantooofi :X:X:X:X
minunati 8->

Denisa L spunea...

scarba....

frisky spunea...

stii ca ma iubesti >:D<

Anonim spunea...

I'm
back! era suficient.(of topic)
says taelon

frisky spunea...

taelon??

Anonim spunea...

taelon este o rasa extraterestra din filmul"Pamant,conflict final" care ruleaza in reluare pe axn-sf(il recomand iubitorilor de sf)

frisky spunea...

ok
am inteles cum e cu taelon
insa, tot n-am aflat cine esti ;;)

frisky spunea...

gataaaa
am aflat <:-P
:*:*:*:*

Anonim spunea...

Vreau o descriere nu un "a fost frumos"!O compunere, ca la scoala.