miercuri, 16 iulie 2008

Happy Birthady Dear Nookie

Nookie, prietena mea cea mai buna, fufa mea preferata si, totodata, cea mai fitoasa dintre fitoase implineste astazi mult asteptata (mai multa de mine decat de ea >:)) varsta a majoratului!

Va rog pe voi, cititorii mei fideli, sa nu va schimbati parerea despre mine, cel putin nu in rau :D, dupa ce veti citi ceea ce urmeaza sa scriu. Insa, daca aveti probleme cu inima v-as recomanda sa nu cititi :D .... Sa nu zice-ti ca nu v-am spus!!!


Sa inceapa nebunia!!! :))


La Muuuulti Aaaaani Deni !!! >:D<

Inainte de a incepe sa scriu toate prostiile care imi trec prin cap la ora asta o sa fiu un pic serioasa ( asa cum sunt de obicei :)))))) si o sa-ti spun ca te iubesc mult de tot, ca ma bucur mult ca te-am cunoscut, iti doresc sa fii fericita, iubita (mai ales iubita), sa ti se indeplineasca toate dorintele si bineinteles ca lista poate continua, dar eu am lucruri mult mai importante de spus. Ideea e ca iti doresc tot binele din lume!!

Sper sa iti placa tortul pregatit special pentru ziua ta! Cu toate ca nu sunt sigura daca au fost 60, dar un lucru este cert, pentru mine, 18 au fost sigur :)))))

Probabil o sa te intrebi de ce am ales aceasta forma ... Ei bine, cu totii am observat cat "ai crescut" (sau mai bine zis: au crescut :D) anul acesta :)))

De ce 'ooz??

Pentru ca stiu ca iti place :))

Promit ca voi incerca sa-ti gasesc si un african! Atentie am spus ca voi incerca sa gasesc nu ca voi gasi ... Nu ca ar fi greu de gasit, dar la cat esti tu de fitoasa e greu sa gasesc unul care sa-ti si placa :))

Cam atat am avut de spus. Vreau insa sa te rog ceva: promite-mi ca ma vei iubi la fel de mult dupa ce vei citi asta :-S

P.S. I love you

Si acum o melodie pentru tine ... stiu ca iti place :*




the galway girl
Asculta mai multe audio Muzica »

3 comentarii:

Denisa L spunea...

ahh:x
cum sa nu te iubesc!!!
dar nu am inteles partea 18 si cu 60, ca eu am impresia ca vrei sa zici 18 p**e:)):))

Denisa L spunea...

ahh si imi place rozul de mor nu mai pot dupa el:)):))

frisky spunea...

lasa ca ai inteles bine :)))