joi, 31 iulie 2008

Aaaa...

Si pentru ca tot am vorbit despre oameni, am uitat sa va povestesc o intamplare ...
Ieri am vorbit pe messenger cu un - daca ii zic "ratat" o sa-l jignesc si nu are rost - baiat care, trebuie sa recunosc ca a vorit frumos, dar pana intr-un anumit moment.
Cand m-a invitat, dragul de el, la un suc si eu, evident, l-am refuzat intr-un mod cat se poate de civilizat a inceput sa ma injure si sa imi adreseze cuvinte care nu pot fi scrise pe acest blog.
Dar ... asta e ... mai sunt si oameni ofticosi :))
Trebuie sa recunosc ca orgoliul lui pe mine m-a amuzat :))

7 comentarii:

Denisa L spunea...

BOU!

Denisa L spunea...

aaa si misogin!

frisky spunea...

pana sa inceapa sa ma injure a zis ca eu sunt regina si el prost :)))
ii multumesc pentru apreciere :)):)):))

Anonim spunea...

ce om...:-j..noi sa fim sanatoase:))

frisky spunea...

ahh ... stai ca tie nu ti-am zis :))
da-mi buzz sa-ti dau conversatia :))
:*:*:*

Anonim spunea...

Daca nu e cumva si las,sa apara pe-aici...O sa descopere ca ai prieteni.
O sa-i oferim un suc cu "acid".

frisky spunea...

:)):)):))
ce nebuna esti =))
merci >:D<