joi, 24 iulie 2008

Made of Honour



Ieri am fost cu fetele la film. "Mireasa e iubita mea" da, la acest film am fost si pot spune ca ne-a placut, ba chiar am si ras (chiar trebuia sa radem ... e comedie :))). Bine ... noi ne-am amuzat foarte tare de faptul ca unul din actorii de prin film semana cu un coleg de-al nostru :)) :-j, dar ... nu asta e important :D

O sa va povestesc, pe scurt, despre ce e vorba in film:

Tom si Hannah sunt cei mai buni prieteni!El este frumos si aventurier, iar ea romantica si visatoare. Se completeaza perfect si fac echipa de mai bine de zece ani. Daaar ... cand Hannah pleaca in Scotia, Tom isi da seama ca nu poate trai fara ea, pur si simplu ... o iubeste! Dupa sase saptamani, dragostea vietii lui se intoarce, dar nu asa cum a plecat, ci logodita si-i cere lui Tom sa fie ... "domnisoara ei de onoare" :)).

Made of Honour este o comedie romantica despre ceea ce cu totii stim deja: baietii rai prefera fetele cuminti ... si invers.

0 comentarii: