joi, 31 iulie 2008

Azi am chef ...

Azi am chef sa scriu, am chef sa vorbesc, am chef sa rad, am chef sa dansez ... azi am chef sa fac orice, asa ca m-am hotarat sa vorbesc despre ... oameni. Despre felul lor de a fi, de a se comporta, de a gandi ... despre oameni in general.
O sa ma intrebati de ce ...
Ei bine, pentru ca am chef si pentru ca ei sunt cei care ma fac sa-mi fie scarba de tara in care traiesc si multe altele. Dar ... sa nu mai lungim vorba.
Voi incepe cu definita acestui cuvant: "oameni".
Se spune ca oamenii sunt fiinte superioare, sociale, care se caracterizeaza prin gandire, inteligenta si limbaj articulat si au un creier desosebit de dezvoltat.
Sigur, aceasta este definita pe care probabil o veti gasi in DEX.

Oamenii sunt de mai multe tipuri: oameni buni si oameni rai, frumosi si urati, destepti si mai putin destepti si sigur ca lista poate continua.
Eu nu o sa vorbesc despre acei putini oameni frumosi, destepti si cu n calitati ... o sa vorbesc despre oamenii rai, barfitori, needucati; eu cu ei am ce am >:)

Niciodata nu am inteles cum poate un om sa vorbeasca despre un altul vrute si nevrute, tinand cont ca acesta din urma nici macar nu-l baga in seama si ii este absolut indiferent.
Cu acesta problema ma confrunt si eu si sper sa primesc intr-o buna zi o explicatie (dar probabil o sa astept mult si bine :-j)

Alt lucru care nu-mi place la oameni este ... barfa.
In ultima vreme aud tot mai multi oameni discutand despre "cum s-a imbracat vecina la nu stiu ce eveniment", "ce culoare si-a mai facut in cap colegul", "cat s-a mai ingrasat sau cat a slabit prietena lu' vecinu' din blocu' de vis-a-vis" si multe alte framantari.
Nu pot sa inteleg absolut deloc de ce ii intereseaza pe ei astfel de lucruri. Fiecare este liber sa se imbrace cum vrea, sa gadeasca cum vrea ... sa faca ce vrea!

Probabil o sa vi se pare o tampenie postul acesta, dar eu chiar am o problema cu acest subiect ...
Am preferat sa scriu astazi despre asta, pentru ca, exact cum spus la inceput azi am chef sa rad, am chef sa ma plimb, am chef sa mananc cioco pana nu ma mai satur, am chef sa vorbesc la telefon, am chef sa fac orice si de aceea nu ma voi enerva indiferent ce s-ar intampla ... asa ca profitati :))

5 comentarii:

Denisa L spunea...

asta e natura oamenilor!

frisky spunea...

da nookie stiu ...
si asta ma enerveaza la culme ...
dar nu azi ...
azi sunt fericita :)):))
am innebunit, nu ma baga in seama :-j

Anonim spunea...

sunt total de acord cu tine:))

frisky spunea...

ahh merci >:D<
d'aia te iubesc eu :*:*:*

Anonim spunea...

Lasi viata fara nici o culoare!
O mica barfa acolo,la o cafeluta...