miercuri, 30 iulie 2008

New Look

Ei bine da ... era timpul pentru o schimbare!
Am ales verde pentru ca e o culoare frumoasa, calda si pentru ca e preferata mea alaturi de galben ... iar impreuna cu aceste floricele da un aspect placut (zic eu ... )
Sper sa va placa si voua si sa va atraga atat de mult incat sa cititi cu drag si sa reveniti.
Astept parerile voastre si, de ce nu, chiar si sfaturi.
Pana la urmatorul post eu va pup dulce dulce si va multumesc pentru rabdarea cu care cititi aberatiile mele :D :*:*:* >:D<

11 comentarii:

Anonim spunea...

oricum esti o fufa si de aia te iubesc:x..

frisky spunea...

ahh merci X
si eu te iubesc, dar nu cred ca din acelasi motiv :))

Anonim spunea...

sincer ... ma doare capul de la verdele ala ... nu e o culare palcuta pt ochi ... parerea mea :)

Denisa L spunea...

asta e!

frisky spunea...

nookie ce rea esti :))
alexandru: m-am chinuit sa nu aleg o culoare de la care sa te doara capul ...
daca nu am reusit ... imi pare rau :)

Anonim spunea...

eu cred ca se potriveste verdele acela cu roz..pe mine nu ma deranjeaza:)

frisky spunea...

pai normal ca nu te deranjeaza ... asta mai lipsea sa te deranjeze tocmai pe tine :))
:*:*:*
:X
>:D<>:D<

Anonim spunea...

Te recunosc in preferintele tale pentru culori.
Interpretarea culorilor in psihologie:verde-ambitie si galben-optimism.Asta esti Tu!

frisky spunea...

:">
nu ma mai lauda aici ca o sa zica lumea ca te-am pus eu :))
glumesc ... sti ca nu prea ma intereseaza ce se spune ... asa ca lauda-ma (doar stii ca-mi place :X)
ahh ce ma mai rasfat :))

Anonim spunea...

Arata bine. Cand scrii cu portocaliu imi cam fug ochii, da' las' ca-i prind eu :D

frisky spunea...

daca nu-i prindeai nu mai scriam cu portocaliu, dar daca ii prinzi o sa mai scriu :))
ma bucur ca iti place :*