joi, 10 iulie 2008

P.S. I love you

Ei bine da! Am vazut si eu vestitul film si pot spune ca mi-a placut foarte mult. Ba chiar mai mult, il pot numi "filmul meu preferat". Chiar daca nu toata lumea este de aceeasi parere cu mine; unii spun ca e pierdere de timp sa te uiti la un astfel de film ... eu tot il consider un film bun

Scurta descriere:

O vaduva indurerata este sprijinita exact cand are nevoie mai mare chiar de sotul ei mort lasandu-i o serie de mesaje si sarcini pe care le primeste, pe rand, in fiecare luna.

Holly Kennedy, o femeie frumoasa si de succes, l-a avut intotdeauna alaturi pe sotul ei Gerry, iar in momentul in care acesta e rapus de o boala devastatoare, viitorul ei devine nesigur. Nimeni nu o cunostea mai bine decat el, nici macar propria mama sau cele doua bune prietene Sharon si Denise.

In ziua in care Holly implineste varsta de 30 de ani, primeste un tort si o caseta in care sotul ei o roaga sa iasa sa se distreze in loc sa stea in casa si sa planga dupa el.

Pe parcurs, Holly primeste tot mai multe mesaje de la Gerry, fiecare terminandu-se cu: "P.S. I love you".
"-Buna
-Buna
-Esti burlac?
-Da!
-Esti homo?
-Da!
-Ook, pa ...
- /:)"
Aceasta replica m-a amuzat, iar aceasta "prea multe noutati aflate intr-o barca" mi-a placut si cred ca o voi tine minte mult timp :D.
P.S. Ghici ce?



6 comentarii:

Boogie spunea...

eh na

frisky spunea...

daca iti spun :P

M spunea...

tipa aia imi aminteste d mine :))
si mai era faza cu:
-esti burlac?
-da
-esti gay?
-nu
-esti somer?
-nu
(il saruta,sta un pic p ganduri,stramba din nas)
Bine pa!

frisky spunea...

da da si asta :)):))

Laura spunea...

ii fain filmu`. dar cartea e si mai si. actiunea e putin diferita fatza de carte. in da book e mai multe faze fanni :> oricum eu o poveste trista cu tente comice :-j

frisky spunea...

da ... am auzit ca filmul nu e atat de reusit precum cartea
din pacate eu nu am citit-o
sper sa o citesc :D
daa ... filmul cica e drama, dar are destule faze comice ...