joi, 17 iulie 2008

Am doar 18 ani ...

Nu eu am 18 ani ... Deni are 18 ani si e foarte mandra de asta!




Ahh ce ne-am mai distrat ieri!


In aceasta poza puteti vedea minunatul tort cumparat de mine si de dudette si negalagioasele "chestii rosii".



Printre multitudinea de cadouri miki a avut ideea sa-i cumparam o suzeta ... dar nu orice suzeta ... priviti in poza de mai jos


De ce o asemenea suzeta?


Pai ... Simplu ... De fiecare data cand o intrebam ce vrea de ziua ei, primeam un raspuns care ne ducea cu gandul la asta :))


Hai Deni recunoaste ca nu te asteptai! :))


Concluzia e ca ziua de ieri a fost suuuuper :X


Cam asa am lasat in urma noastra :-S






vama veche- am doar 18 ani
Asculta mai multe audio Muzica »

5 comentarii:

Denisa L spunea...

ahh pai cine se poate astepta la asta:)):)):))

frisky spunea...

tu ar fi trebuit sa te astepti ca iti doreai mult :))

Anonim spunea...

hai recunoaste ca asta a fost cadoul care ti-a placut cel mai mult:X:X:X...doar noi ti l-am luat:))

Denisa L spunea...

ahh nu:))

Anonim spunea...

prietenul meu nici nu stie ce e ala blog... ar fi prea greu sa ii explic :))