joi, 18 decembrie 2008

Amenintare >:)

Am zis ca dorm, dar n-am putut. In schimb a putut Daniela. Si a mai si visat. Un vis tare ciudat. In care apaream si eu. Si tot vorbind despre visul ei ne-am amintit cat de mult ne doream noi sa ne putem printa visele. Inca mai vrem asta. Cred ca o sa-i spunem lui Mos Craciun. Poate el ne poate ajuta cumva.
Si pentru ca Daniela are numai vise naspa vreau sa-i spun ceva.

Biloutzo,
iti interzic sa ma mai visezi fara acordul meu. Ai vise mult mai ciudate ca ale mele si, deci, nu vreau sa apar in ele. Clar?

Dar tot vreau sa ne putem printa visele.
Eu visez acum :-/

3 comentarii:

Anonim spunea...

ok it' a deal:))..apreciez ca ai scris numele cu majuscula:))

Anonim spunea...

it's*

frisky spunea...

apreciez ca apreciezi :))
ai grija ce visezi diseara :))