vineri, 26 decembrie 2008

De prin oras

Azi, dupa ce m-am intalnit cu fetele, Deni si Bilou, mi-a venit un chef nebun de patinaj. Asa ca am deci sa ma duc la patinuar. Deni nu a vrut sa mearga, asa ca am luat-o pe Bilou si ...
Si aici incepe povestea :))
De fapt, nu o sa povestesc nimic; o sa va spun doar ca nu trebuie sa faceti prostia pe care am facut-o noi. Aceea de a va duce la un patinuar lipsit de gheata. Cand spun lipsit de gheata ma refer la acel "patinuar" din plastic. Deci e o super-mega-hiper porcarie. Pe cuvant de patinator!
Mda ... In fine.
Si dupa cele 5 minute in care am incercat sa patinam, am decis sa mergem sa ne plimbam si astfel am ajuns pe la Unirii. Plimbandu-ne spre Casa Poporului am mancat un delicios Kurtos. Hmm ... ce bun a fost! (gluma despre kurtos: dintr-un colac si un kurtos ce iese? un colac kurtos; si la asta ar fi trebuit sa razi ... atentie nu e spusa de mine (eu fac glume mult mai bune :))), ci de tipul din fata mea :-j ).
In final, ca sa fie ziua perfecta, cand ma intorceam acasa l-am vazut p'ala din Regina. Cum care? Fratele lu' Lenti :X
Gata! Acum ma duc sa mananc!
Hy pa!
Ne citim mai tarziu la friday quote :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

cata...uite...CALDURA:x:x:x...si ce brad frumos:))

frisky spunea...

da bilou
ai vazut :O
minunat bradul
=))