joi, 18 decembrie 2008

Gata!

In sfarsit pot sa rasuflu usurata si sa ma bucur de vacanta. Mult asteptata vacanta. Cu toate ca o sa am in continuare mult de invatat si nu o sa-mi vad capul de treaba, de un lucru o sa ma bucur sigur: o sa doooooorm 8->
Altceva nu stiu ce o sa fac in vacanta asta :-??
Ahh, da' chiar, voi ce faceti de revelion :-/
Noi de 3 saptamani ne tot gandim pe unde sa mergem. In fiecare zi ne venea cate o idee, pe care a doua zi o eliminam cu usurinta din diverse motive. Acum am cam ramas fara idei :)). Pana la urma cred ca o sa dorm :)). Sau voi invata toata noaptea, chestie pe care am mai facut-o acum vreo 3 ani, de suparare ca nu m-au lasat ai mei sa ma duc nu stiu unde. Deh, eram prea mica :-j
Deci, dati-mi, va rog, o idee ;;)

Pentru saptamana viitoare am primit o invitatie sa ma duc sa dansez salsa :)). Serios, nu glumesc. Abia astept!

Azi m-am trezit la 9. Deci, acum, in momentul asta, mi se inchid ochii. Cred ca o sa adorm curand. Si pana maine la 11, sigur nu ma mai trezesc. Hai pa. Noapte buna. Sa visati printi/printese.
P.S.:Intr-o seara i-am urat Danielei sa viseze un print si a visat maimute. Acum vedeti si voi ce visati. Eu in ultima vreme am avut numai vise tampite, dar despre visele mele va povestesc alta data.

3 comentarii:

Anonim spunea...

da fata:X:X:X...seara tercuta am visat ca ma mutasem din liceu deci:l...whatever

Anonim spunea...

trecuta*

frisky spunea...

hmm ... asta e nasol, dar totodata si imposibil >:)