miercuri, 24 decembrie 2008

A venit iar Craciunul ...


Fie ca sarbatorile de iarna sa va aduca liniste, caldura si armonie in suflet.
Craciun fericit!
Sper ca i-ati scris mosului! Ce i-ati cerut? ;;)
Curiozitatea nu-mi da pace nici acum la sfarsit de an.
Eu i-am cerut un tigrusor si, daca tot anul am fost rea, trebuie sa fiu pana la capat, i-am cerut si niste suvite mov ca am vazut ca se poarta tare mult :X
Acum sa vedem ce-mi aduce, desi .... la mine ninge cu cadouri demult :-j
Gata, am terminat cu rautatile pe anu' asta. Inca o data va urez un Craciun fericit si sa va aduca mosu' tot ce va doriti.
P.S.: Bai, voi credeti ca Mos Craciun e barbat :-/ ?
Eu am un motiv sa cred ca nu. Barbatii nu fac niciodata cadouri.
Si pe final va incant cu un colind:

7 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare frate:))..si eu te iubesc:X:X:X

frisky spunea...

Stiu, stiu
Dar cine nu ma iubeste pe mine??
:))
Si eu te iubesc pe tine >:D<

Anonim spunea...

asa asa..lasa ca se rezolva problema cu suvitzele;))...acum mai ramane problema trigrutului..eu ti-am zis ca pot sa-ti fac rost de un elefantel;;)..dar de tigrusor nu cred:-?

frisky spunea...

nuuuu
eu vreau tigrusor >:P

Anonim spunea...

1). Mos Craciun e un năsos! :))
2). Sper să-ţi îndeplineşti dorinţa.
3). Sănătate şi sărbători fericite alături de cei dragi! :)

Denisa L spunea...

Merry Christmas!

Flore... spunea...

Craciun fericit!