sâmbătă, 13 decembrie 2008

Scrisoare catre ... tine!

Nu scriu aceste randuri pentru a-mi cere scuze, intrucat consider ca nu eu sunt cea care trebuie sa faca asta! Nu eu am gresit fata de tine, ci tu fata de noi, motiv pentru care am asteptat timp de o saptamana sa-ti revii si sa vii sa vorbesti cu noi. Nu ai facut-o asa ca am considerat ca ai luat o decizie, aceea de a nu mai vorbi cu noi. Scriu aceste cuvinte in speranta ca vei mai citi acest umil blog si te asigur ca sunt ultimele. Iti doresc tot binele din lume, bafta la bac si ... nu uita de lista lucrurilor care trebuiesc facute pana la varsta de 19 ani :P. Ar mai fi multe de spus, dar consider ca nu-si mai au rost vorbele asa ca ma opresc aici.

Gata, am terminat cu scrisoarea. Stiu ca nu am mai postat demult, asa ca imi cer scuze. Am avut o saptamana naspa, am dat teze si in sfarsit am scapat de ele. Mai am luni una, dar nu e importanta, mai ales ca nu am ce sa invat. Cand spun ca am avut o saptamana naspa ma refer la faptul ca a inceput urat de luni, iar ziua de ieri a fost cumplita. Plus ca am mai si racit si de 2 zile ma doare capul ingrozitor. Si ca sa intelegeti si voi care e treaba cu scrisoarea va spun ca mi-am mai pierdut o prietena. Trist, stiu. A considerat ca o invidiez si l-a preferat pe el. Asta e ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

am stricat totul...:|imi pare rau...eu am stricat...eu voi repara

frisky spunea...

avand in vedere faptul ca te-ai semnat ca anonim nu stiu ce sa zic, pentru ca nu stiu cine esti, dar daca consideri ca ai avut un rol in toata chestia asta e cu atat mai rau ...
"eu am stricat ... eu voi repara" nu stiu daca se mai poate repara ceva, dar voi tine minte cuvintele astea
P.S.: Data viitoare iesi din anonimat!

M spunea...

bad frisky,baad!!

Flore... spunea...

ete unde ma gasesc eu cu mariposa :)
sorry de off topic ... probabil v-ati impacat deja ...daca nu , sper ca o veti face cat de curand ,nici un baiat nu merita sa iti lasi prietenele bune..daca asta ati fost candva