vineri, 10 aprilie 2009

Cum spuneam ...

E adevarat ca eu si prietenele mele avem numai discutii tampite, dar asta nu inseamna ca oricine aude franturi din ceea ce vorbim noi are dreptul sa intervina. Se intampla adesea ca cei din jurul nostru sa auda ce vorbim si mi se pare firesc sa se amuze (daca este cazul) sau sa-si faca o parere despre ce au auzit. Insa de aici si pana la a ne privi insistent si mai mai sa intervina si sa participe la discutie e cale lunga. Mie mi se pare nesimtire si consider ca tine de bun-simt. Acestia sunt unii dintre indivizii carora eu le-am atribuit, cu parere de rau, titlul de "retardati".

P.S: v-ati uitat azi la happy hour? vai ce se mai dadea ramona badescu la maruta :))))

1 comentarii:

Denisa L spunea...

erau si ei interesanti si de ce zici ca vb de chestii tampite?
faceam schimb de retete...