marți, 14 aprilie 2009

I'm so happy ... 8->

Azi am fost la facultate. Ah! ce frumos suna :X
Cand eram in generala abia asteptam sa zic "Ma duc la liceu", iar acum, cand termin liceul, abia astept sa spun "Ma duc la facultate". Dar sa revenim. Dupa cum spuneam am fost la facultate si am aflat numai lucruri bune. In primul si-n primul rand doamnele de la secretariat au fost niste dragute, avand in vedere ca eu ma asteptam sa nu ma prea bage in seama. Cel mai important lucru pe care l-am aflat si de care ma bucur foarte foarte tare e ca voi studia 4 ani si nu 5 cum auzisem eu, numarul de locuri la buget este acelasi ca cel de anul trecut, numar care este foarte mic ce-i drept (19), dar macar e bine ca nu s-a mai micsorat. Si se intra tot pe baza de dosar, ceea ce e cam naspa, dar ma bucur ca nu m-au anuntat prea tarziu ca se va da examen. Deci am foarte multe motive sa fiu vesela :))
Imi doresc bafta :))
Dar nu doar mie, ci tuturor: va doresc bafta si sa intrati acolo unde va doriti (adica la ce facultate doriti :))))

P.S: Multumesc Sorina! :*
P.P.S: Maine ma duc la film (vicky cristina barcelona) \:D/

1 comentarii:

Denisa L spunea...

tu acolo eu in alta parte,o sa intram unde vrem