sâmbătă, 11 aprilie 2009

Tacerea ma deprima :))


Luna trecuta am primit o leapsa de la nookie, leapsa de care am cam uitat. Dar a mi-am amintit acum, asa ca:

A! titlul n-are nicio legatura; e doar o nebunie de moment, o faza de care inca ma amuz.


1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea sa-l schimbi niciodata la tine?
Rasul care, dealtfel, m-a facut celebra :))
2. Primul film care iti vine in minte acum?
Twilight, ca e ultimul pe care l-am vazut
3.Ce ai desenat ultima oara (pe hartie, nu in paint)?
Cum ar spune zana: cerce :))
4. De cate ori ai spus “te urasc” pana acum?
Niciodata
5. Cu ce personaj din literatura te identifici?
Chiar ma gandeam in urma cu ceva vreme la chestia asta. Si ma gandeam ca n-am gasit niciun personaj cu care sa ma aseman. Cu toate ca sunt convinsa ca exista, doar ca n-am citit eu destul. Promit ca atunci cand il voi gasi va voi spune. Oricum abia astept momentul ala.
6. Cat de bine te intelegi cu tine?
Foarte bine!
7. Daca ar fi sa scrii o carte… ce titlu ar avea?
Pui, gogosica, papusa, mami, ursulet :))
Haideti sa va explic ce-i cu "titlul" asta. Pe site-ul pro tv - ului e o tipa, alice se numeste, care vorbeste despre diverse chestii. Mie imi place foarte mult tipa asa ca va invit si pe voi sa o ascultati. "E Alice si e foarte tare frate!"
8. Descrie in trei cuvinte o persoana pe care inca nu ai cunoscut-o.
Inteligent/a, amuzant/a, descurcaret/a
9. Continua propozitia
Azi, inca adormita, m-am trezit visand (la) ....
Deci, eu ori visez foarte foarte naspa, ori nu visez. De exemplu azi n-am visat, dar daca ar fi sa conitnui propozitia referindu-ma la ultimul vis m-as abtine pentru ca ala a fost cosmar nu vis.
P.S: leapsa merge mai departe la toti cei care imi citesc blogul!