joi, 9 aprilie 2009

Schimbari, cercei, la multi ani si niste urari si cativa ratati

Saptamana asta am decis sa fac cateva schimbari, schimbari pe care dealtfel le-am si facut. Cea mai importanta a fost mutarea calculatorului. DA! Mi-am mutat calculatorul din camera tocmai ca sa nu mai petrec atat de mult timp la el. Asta e si motivul pentru care nu am mai postat demult. Deci: scuze! :D


Trebuie sa va arat si sa va vorbesc de noii mei cercei. Sunt albastrii (albastrul ala nebun, care imi place mie mult mult de tot; culoarea asta o sa o aiba rochia mea de bal :D), sunt in forma de fermoar, iar eu sunt absolut indragostita de ei.
Pentru ca luna aprilie este luna aniversarilor, pe langa obisnuitul "La Multi Ani!" o sa va fac cate o urare :D
Incep cu mama careia ii doresc multa multa sanatate si ii spun ca o iubesc mult mult de tot, chiar daca ea stie asta, si ii multumesc pentru faptul ca imi asculta toate prostiile, ca imi este alaturi tot timpul si ca ma sustine in tot ceea ce fac, dar nu in ultimul rand pentru faptul ca mi-a dat viata si sunt cine sunt.
Razvan: iti doresc sa iei odata permisu' ala
Mirela: sa mai faci un bebe (de preferat o fetita)
Cata: sa ti se indeplineasca toate dorintele
Anina: sa nu mai fi asa emotica :)) glumesc, glumesc stii ca glumesc, iti doresc sa fii fericita
Blondule tie iti doresc sa reusesti in tot ce ti-ai propus in ultima perioada
Luiza: stiu ca asta iti doresti cel mai mult, asa ca iti doresc sa iei bac-u' cu note mari, cu toate ca asta le doresc tuturor, si nu-ti zic bafta :))
Andrei: Luar-ai bac-u' :))
P.S: Despre ratati in postul urmator ca nu mai am chef acum

2 comentarii:

Denisa L spunea...

cerceii:X:X:X
cam aceleasi urari si din partea mea:))

si mai bine scrie despre ratati

M spunea...

:)) am incercat si eu faza cu calculatoru:)) l-am mutat in sufragerie si dupa o sapt a cedat tata nervos pt k eram mereu peste el in sufragerie :)))