miercuri, 22 aprilie 2009

Hristos a inviat!

In fiecare an, de Paste, ne adunam cu totii (strabunici, bunici, frati, surori, unchi, matusi, veri, de toate) la tara. Asa s-a intamplat si anu' asta, numai ca, spre deosebire de ceilalti ani nu am mai fost eu in centrul atentiei. Ba mai mult, toti mi-au spus ca m-am schimbat mult, ca sunt prea serioasa si ca mi-am pierdut farmecul. Chestia asta m-a pus pe ganduri. Cum sa-mi pierd farmecul? Eu ... tocmai eu?!?! E adevarat ca liceul m-a schimbat mult si ... e adevarat ca sunt un pic stresata cu bac-u' (doar un pic, de fapt nu bac-u' ma streseaza, doar matematica), dar nu cred ca am devenit, si nici nu cred ca voi deveni prea curand, "un om serios".

De fapt, cred ca ... m-am plictisit de voi si am eu asa o presimtire ca de la anu' nu ne vom mai petrece aceasta sarbatoare sfanta ( asta cu sarbatoarea sfanta suna a la nikita :-j) impreuna >:)
Nah ca poate acum imi recapat farmecul! >:P

0 comentarii: