sâmbătă, 4 octombrie 2008

Am doar 18 ani ...

... si cateva ore :P :X

Exact cum am promis, va voi povesti cum a fost ziua de ieri. O zi speciala ar spune cineva. Din punctul meu de vedere nu a fost chiar o zi speciala, dar ...
Nu pot incepe descrierea zile de ieri, altfel decat asa: a fost o zi frumoasa. Plina de surprize, de dimineata de la ora 6:00 cand am primit primul mesaj cu "La multi ani" de la o persoana din partea careia poate ca nu m-as fi asteptat, continuandu-se cu imbratisari, pupici, felicitari tot de la persoane de la care nu m-as fi asteptat (dar trebuie sa recunosc ca a fost o surpriza placuta) si pana seara cand, din nou, am primit un mesaj tot de la o astfel de persoana. In concluzie pot spune ca am avut parte de o zi fericita, in ciuda faptului ca exact cu o zi in urma am racit foarte tare si ieri mi-a fost foarte rau.
Sigur ca am primit si cadouri :X. Va voi arata cateva din ele:
Gentuta care mi-a atras privirea imediat cum am intrat in magazin si de care sunt indragostita mai ales ca e unic exemplar, fiind o monstra din colectia care va aparea la anu':




Inelul pe care l-am gasit foarte greu din cauza degetelelor mele subtiri:



Am primit si niste cercelusi care imi plac foarte mult, dar, din pacate, nu ies bine in poza.

Lista de cadouri poate continua, insa prefer sa ma opresc aici!

Am promis ca voi incerca sa raspund la intreabrea: "Cum te simti la 18 ani?". Ei bine, e o intrebare la care, probabil, nu voi reusi sa raspund prea curand, insa cred ca ar trebui sa ma simt mai responsabila. In rest, totul e la fel!

Le multumesc inca o data celor care nu au uitat de ziua mea! >:D<

0 comentarii: