vineri, 3 octombrie 2008

Friday Quote

"Trebuie sa incerci necontenit sa urci foarte sus, daca vrei sa poti sa vezi foarte departe ... " [Constantin Brancusi]

Primul post pe luna asta, pe care il public exact de ziua mea. Sunt foarte obosita acum si inca mai am ceva musafiri pe acasa, asa ca o sa va povestesc maine cum a fost ziua de azi, ce cadouri am primit, si o sa raspund, poate, si la ... acea intrebare "Cum te simti la 18 ani?". Mai bine zis, o sa incerc sa raspund, sper sa pot da un raspuns ok, desi, acum constientizez ca intrebarea nu e deloc asa, chiar ca daca pana acum am adresat-o si eu tuturor. Imi cer scuze pe aceasta cale, promit sa nu mai fac asta!

Cat despre citatul de azi, nu stiu de ce, dar am impresia ca l-am mai pus. Sper ca nu. Daca, totusi, da ... imi cer scuze! :D
Am baut whiskey. Nu cred ca m-am imbatat! O sa citesc din nou, maine, postul, daca am greseli inseamna ca sunt beata, daca nu ... e bine!

Iar vorbesc mult! Deci ... stop!
Continui maine!
P.S.: Merci mult tuturor! Va pup si va iubesc mult de tot!

5 comentarii:

Anonim spunea...

sa ne traiesti :X::X:X

frisky spunea...

eu voua, voi mie, noi lor, ei noua, ele lor, etc .... e de la whiskey
nu ma intrebati ce am vrut sa spun
nu stiu
nu recunosc nimic

Denisa L spunea...

de parca ar fii a noastra:))
lma:*

Anonim spunea...

La multi ani si sanatate, ca e cea mai importanta! :) Cam tarziu dar acum am vazut postul :P

frisky spunea...

merci frumos! :*