marți, 7 octombrie 2008

Pilula de fericire ...

Saptamana asta abia a inceput, dar am impresia ca nu se mai sfarseste! Avand in vedere ca sambata si duminica nu am scris si nu am invatat absolut nimic si absolut deloc, acum sunt extrem de aglomerata. Tema la mate pare a fi imposibil de terminat si numai cand ma gandesc ca joi am meditatii ma apuca groaza. Insa nu matematica e adevarata problema, ci meditatiile de maine de la chimie. Chimia e o materie frumoasa (mai ales ca eu fac anorganica si nu organica), insa nu am reusit, inca, sa ma obisnuiesc cu profa, motiv pentru care m-am hotarat sa ma prezint maine la pregatire cu vreo 3 pastile de fericire. Cum o voi convinge pe profa sa le ia nu stiu, dar sper sa ma descurc la fata locului. Mai am cate ceva de invatat, dar nu e nicio problema ... am toata noaptea la dispozitie :-j.

Abia astept ziua de sambata sa dorm pana la 12, 8->.

Hai ca am zburat, ma duc sa invat! Maine o sa am o zi luuuuunga, si joi de asemenea!

6 comentarii:

Ana-Gabi spunea...

Spor :)

frisky spunea...

merci :P

Denisa L spunea...

hai ca nu ai avut nevoie de pilula:))
ai avut tema fericirii:))

yasunary spunea...

care e pilula fericirii??

frisky spunea...

pilula fericirii este o pastiluta, special creata de mine pentru anumiti oameni
daca vrei reteta ti-o spun si tie, dar in particular :))

Anonim spunea...

oh,cat vreau si eu pilula aceea8->