vineri, 10 octombrie 2008

Gata ...

A trecut, in sfarsit, si saptamana asta! Chiar daca pe la inceput aveam impresia ca nu se mai sfarseste, iata ca ziua de vineri a sosit. Ca sa povestesc pe scurt cum a fost saptamana asta, consider ca e de ajuns sa spun ca am reusit sa termin acea tema la mate si ... ca nu a fost nevoie de pilula de fericire. Cum spune Deni, m-a salvat "tema fericirii". A vazut profa ca eu chiar vreau sa invat si a inceput sa se poarte frumos. Aa! si o alta chestie misto de care m-am bucurat saptamana asta a fost preselectia pentru teatru, de care, evident, am trecut cu brio.

Azi am reusit si eu sa ajung mai devreme acasa, asa ca am decis sa ma odihnesc un pic. In 2 minute am adormit. Dar m-am trezit mai obosita de cat eram atunci cand am adormit. Si asta din cauza visului ciudat pe care l-am avut. De obicei uit ce visez. De data asta se pare ca am tinut minte. Oricum ... urat vis.

P.S.: Si-a facut Simona Sensual blog. Bine ... si-a facut de vreo luna, dar eu acum l-am gasit. As comenta foarte mult subiectul acesta, dar cred ca e de ajuns sa spun atat: "Simona Sensual si-a facut blog". Nu are rost sa comentez mai mult!

3 comentarii:

Denisa L spunea...

mai aveam putin si iti dadeam una sa te duci la preselectie...
"hai cu mine!hai cu mine!"

frisky spunea...

:D:D:D
hai fata
aveam emotii
uofff la cucu
deloc nu ma intelegi
:-<

Anonim spunea...

Si se scurge incet, incet,nisipul in clepsdra......