miercuri, 28 ianuarie 2009

Ce ai fost intr-o viata anterioara?


Mi-am facut un test in urma caruia am aflat ce am fost intr-o viata anterioara!
Si cica as fi fost: Actrita!

"Pasionata de lumea stralucitoare a scenei, in viata anterioara ai fost o actrita cunoscuta din Londra, traind la inceputul secolului 20. Adorai sa fii in centrul atentiei si reuseai sa obtii roluri in cele mai bune piese de teatru ale epocii, ceea ce ti-a adus foarte multi admiratori. Ai dus o existenta demna de invidiat, manifestandu-se in viata ta actuala printr-o personalitate extrovertita, sociabila si care adora sa fie in centrul atentiei!"

Nu prea cred eu in astea, insa, ciudat e ca mi-ar placea sa fiu ("din nou") actrita. Ba chiar mai mult, ma gandeam eu candva sa dau la actorie. Sigur ca mi-a trecut. Desi daca stau bine sa ma gandesc ... hmm :>
Si culmea, "personalitate extrovertita, sociabila si care adora sa fie in centrul atentiei!", e chiar asa :D



3 comentarii:

Anonim spunea...

trebuia sa postezi linku-ul de la test:D:D..sa-si faca si altii:))mie mi-e frica sa ma gandesc ce rezultat imi iese

Flore... spunea...

da da!interesant ..asteptam si linkul :)

Denisa L spunea...

eu am fost negustor;;)