vineri, 23 ianuarie 2009

Fara titlu ...



Inca mai suspin dupa zapada. Vremea asta ma enerveaza rau. Intr-o zi e cald, in urmatoarea frig, iar eu mereu ma imbrac aiurea! Azi, ca sa ma enervez si mai tare, m-a mai prins si ploaia.



Mi-e dor de zapada. Mi-e dor de ceaiul si de prajiturelele de la Carturesti! In vacanta asta trebuie neaparat sa beau un ceai d'ala bun si sa vad un film la cinematograf!



Acum, iar sunt moarta de somn. Aseara am adormit la 9 :. Azi a avut grija profu' de mate sa-mi strice media. De parca nu ar fi de ajuns ca e vinerea e cea mai naspa zi; singura in care ma duc la liceu de la 7 si ajung acasa la 4 :(

2 comentarii:

Denisa L spunea...

nu stii ca asa face el mereu?

lasa ca mergem in vacanta peste tot:))

frisky spunea...

ca e si lunga :))
si avem si timp :))

ah da' stai ca noi mergem la scoala doar 5 zile pe saptamana :))))

v-am zis eu fata ca o s-o iau pe cai gresite curand!