vineri, 23 ianuarie 2009

Friday Quote

"Inainte de orice, fiti buni; bunatatea ii dezarmeaza pe cei mai multi dintre oameni" [Henri Lacordaire]

Stiu ca eu nu ar trebui sa vorbesc despre bunatate. Si mai stiu si ca citatul asta nu-si are rostul aici, dar sa stii ca, uneori, chiar sunt draguta cu cei din jurul meu. Pot sa dau si un exemplu (de acum dau mereu exemple, ca sa nu mai uit de ele in argumentarile de la romana): i-am imprumutat unui coleg o carte, desi stiam ca nu trebuie sa fac asta pentru ca mi-a adus-o dupa o luna si ceva. Deci nu sunt chiar asa rea :D
Si plus de asta, nenea asta are dreptate! Daca am incerca sa fim toti mai buni .....

4 comentarii:

Anonim spunea...

Imi pare bine ca ai pus citatul acesta,imi place foarte mult.Dar oamenii nu ar trebui sa fie buni pentru a-i dezarma pe ceilalti,ci pentru ca asa e frumos si bine.Astfel,nimeni nu mai are de suferit.:*

Denisa L spunea...

si de ce sa fiu buna?

frisky spunea...

mai nookie, se spune ca daca faci numai fapte bune (ceea ce pt mine, cel putin, e imposibil) nu doar ca ii faci pe cei din jurul tau sa se simta mai bine si poate ca asa le dai de gandit si devin si ei ma buni, dar te simti si tu mai bine.
nu stiu cat de adevarat e
recunosc, eu nu pot nici macar sa incerc sa fac asta!
da' poate incepe bilou :P

Denisa L spunea...

eu cred ca daca esti buna cu toti,o sa profite de tine..
asa ca zic pas:D