sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Leapsa!!

Bai stiu ca nu am mai postat de vreo saptamana. Imi cer scuze! N-am uitat de blog, ba chiar dimpotriva, ma simt vinovata ca nu am mai postat nimic! Problema e ca nu mai am timp de nimic, trec printr-o perioada foarte proasta, dar stiu eu ca va trece, se va termina candva. Acum pentru ca am reusit sa ma mai calmez un pic :)) am zis sa fac si eu leapsa pe ca mi-a dat-o Deni cu mult timp in urma!



1. Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.



2. Pick the 4th picture in that folder.



folder: Pictures

pic: Vogue




3. Explain the picture

Poza e salvata de pe livejournal, iar motivul pentru care am facut-o este .... mai e nevoie sa spun? :))

4. Tag 4 people to do the same!

X, Y, Z, T
pnm ..... n-am pe cine, luati-o care vreti :)))

Hai pa pisi! Ne mai citim peste vreo saptamana sau poate 2, sau poate o luna sau cine stie! Eu sper sa nu treaca chiar o luna, dar .... sa nu zici ca nu te-am anuntat! puupiiiiici :*:*:*

3 comentarii:

Anonim spunea...

o da:))
ai salvat tot editorialul:)):))

frisky spunea...

ehh ... nu chiar tot :D

Anonim spunea...

it's like...wow:X:X:X