joi, 8 ianuarie 2009

Weekeeeeeend!

Dupa o saptamana plina, ingrozitoare, teribila imi permit luxul de a sta maine acasa 8->
Da bai, am avut o saptamana foarte, foarte naspa; pe langa faptul ca am avut extrem de multe chestii de facut (unul ar fi acela al refacerii variantelor la mate, cu care m-am luptat in vacanta, dupa ce am constatat ca unele cerinte se modificase de asta-vara si pana acum :-j) si faptul ca am aflat in sfarsit notele la teze, note de care, de altfel, ma declar multumita, dar ... intotdeauna exista loc de mai bine, mi s-a intamplat o chestie ... aparent amuzanta, dar in realitate super naspa. MI-AM LUAT UN CARTOF IN CAP!
Da bai nu glumesc. Hai sa-ti zic cum s-a intamplat. Miercuri aveam meditatii la chimie si pentru ca am ajuns mai devreme am rugat-o pe Deni sa mai stea un pic cu mine in parculetul din fata blocului. Am apucat sa ne asezam pe banca si a inceput bombardamentu'. Intr-adevar, tre' sa recunosc ca a avut tinta. M-a durut capu' 3 ore. Acum, da, ma amuz si eu. Dar tu inainte de a incepe sa razi gandeste-te cum ai fi reactionat daca ai fi fost in locul meu. Chestii d' astea nu se fac, prin urmare, tipu' ( sunt sigura ca era tip) e un ratat! Dar privesc partea buna a lucrurilor: bine ca a fost cartof, daca arunca cu un borcan, puteam draq sa mor acolo. Asta ca sa vedeti si voi in ce tara "civilizata" traim.

Bai ninge :X
In sfarsit ninge! Mult asteptata zapada. Deniiii??? mai stii tu ce-am zis noi ca facem la prima zapada?? ;;) Sambata acolo suntem. Poti sa ai treaba nu ma intereseaza. AM ZIS!

2 comentarii:

Flore... spunea...

auci ...sau ... bine ca nu era punga cu apa ...sau un pampers plin ...si eu era sa o patesc acum cativa ani la cativa metrii de mine

Anonim spunea...

bine ca era doar un cartof!
da oricum nenorociti,