duminică, 18 ianuarie 2009

Frustrare, zapada, profi tembeli


Observ ca se poarta titlurile astea a la Bendeac, asa ca ... hai sa fim la moda :P


Mi-am dat seama ca singura posibilitate de a scapa de starea EMO pe care o am este sa las balta toate tampeniile si sa ma relaxez. Asa ca ... asta si fac. Mi-am facut un ceai, am dat drumu' la calculator si stau pe mess si scriu articolul asta si dupa ce ma plictisesc ma duc si ma culc ca si asa nu am mai dormit demult). Pana maine nu mai scriu, nu mai invat nimic. De maine ... mai vedem. Evident, o voi lua de la capat.


Ma enerveaza rau de tot profii astia care predau materii de rahat, care nici macar nu se dau pe la bac si care, oricum, din punctul meu de vedere nu ajuta la nimic cu atat mai mult cu cat profii sunt niste tembeli. De ce ma enerveaza? Pentru ca i-am rugat la inceputul anului sa ne puna note ca pe la sfarsit sa ne ocupam si noi de ce ne preocupa cu adevarat. Bineinteles, au zis ca da, dar tot ca ei au facut si acum in ultimele 2 saptamani ale primului semestru trebuie sa facem proiecte/portofolii/referate si multe alte rahaturi pentru ca ei nu au fost in stare tot semestrul sa puna 2 amarate de note.


In fine, nu mai discut ca ma enervez si am decis ca trebuie sa ma calmez.


Zapada asta ne joaca feste. Ba ninge, ba mai fulguieste putin, dar de asezat nu se aseaza deloc. Daca ar fi zapada as trece mai usor peste gerul cumplit de afara. Ma mir cum de n-am racit ... inca! Ce iarna e asta fara zapada? 8-

0 comentarii: