vineri, 22 august 2008

Astazi am mancat o mozardina :X

O prietena foarte buna de-a mea a fost intr-o minunata excursie prin foarte multe tari. Si ... astfel, a ajuns si in Salzburg, orasul natal al lui Mozart. Ei bine, desi e un oras micut, e plin de tot felul de chestii pe care se afla chipul lui. Inclusiv pe paine! Si printre toate acestea, exista si niste ciocolatele mici, rotunde care poarta numele de "mozardine". Trebuie sa recunosc ca mie nu mi-au placut. Pentru ca sunt cu martipan. Dar ... am mancat mozardine! :X

P.S: Va rog frumos, daca ajungeti prin Olanda cumparati-mi si mie o perche de pantofi specifici lor, dar nu din lemn, din plus, galbeni daca se poate! :D
Sunt adorabili pantofii aia. Imi pare rau ca nu am o poza sa va arat, dar daca ajungeti pe acolo sigur o sa-i vedeti!

12 comentarii:

Anonim spunea...

Sa-ti fie de bine!
Iar pantofii....
Daca te trezesti cu vreo suta de perechi?

frisky spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
frisky spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
frisky spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
frisky spunea...

hmm ... la asta nu m-am gandit, daaaar ... lasa ca daca primesc atatea dau la toata lumea, macar sa primesc :X

Denisa L spunea...

martipan:x:x:x:x
cum sa nu iti placa martipanul doar nu e marar:)):))

frisky spunea...

prefer mararul :))
bine ... nu cu cioco :))

Denisa L spunea...

ciocolata cu marar,inghetata cu marar si prajitura cu marar...

frisky spunea...

asta o sa-ti cumpar de ziua ta :))

frisky spunea...

asta o sa-ti cumpar de ziua ta :))

Denisa L spunea...

nu mc!
hehehe tort cu martipan:x
3.10:X:X

frisky spunea...

atat iti trebuie!!!!!!