joi, 7 august 2008

Leapsa ... again

Am primit din nou leapsa ... de la cine? de la nookie, evident.

Doar ea imi poate da asa ceva, si de data asta, nu mi-a dat o leapsa, ci doua ...

1. Sa pun o poza cu desktop-ul meu. Desktop care, trebuie sa recunoasteti si voi, este foarte curat :X


2. Sa scriu 5 lucruri care imi plac si 5 care nu.
Super, asta imi place.
Imi place: franceza, oja mea galbena si aia rosie, imi plac trandafirii rosii, imi mai place: sa ma plimb, sa ascult muzica, sa citesc, sa cunosc cat mai multi oameni, sa mananc cioco ... oops, trebuiau doar 5 ... gata ma opresc, desi lista poate continua :))
Nu-mi place: sa fiu mintita, matematica, luna august pentru ca nu se numeste cuptor, ci gustar (>:)), nu-mi plac oamenii prefacuti, idioti, prosti, castravetii (stie deni care :)))), oile, cartile care au un final urat ... ahh, iar am depasit ... scuzeee

4 comentarii:

Denisa L spunea...

si eu care credeam ca iti plac acei castraveti speciali:)):))

frisky spunea...

nu, nu ...
altcineva ii prefera
:)):)):))

Anonim spunea...

cum sa nu iti placa ma castravetii:O:O????

frisky spunea...

:)):)):))
tie iti plac nu? :))