miercuri, 20 august 2008

I'm back

Incep prin a spune ca mi-a fost foarte dor de voi >:D<

Trebuia sa ma intorc vineri, dar pentru ca nu suport sa stau prea mult plecata de acasa, mai ales daca nu sunt cu prietenii mei, am facut tot posibilul sa ma intorc cat mai repede.
Despre "minunata" mea calatorie, la tara, pot spune ca a fost relaxanta si plictisitoare in acelasi timp. In primele zile am reusit sa-mi fac cate ceva de lucru, dar ... mai tarziu, nu am facut altceva decat sa vegetez :D.
Spre rusinea mea, mi-am luat trei carti cu mine, in speranta ca le voi citi, dar nici macar nu le-am deschis.
Dar sa trecem peste ...
O sa va arat cateva poze, pentru ca nu prea am chef de blogareala si am si foarte multa treaba, insa, sper ca de luni sa mai postez cate ceva :D


La furat de smochine :P

Lipsa de ocupatie

In corcodus :))

6 comentarii:

Denisa L spunea...

maimutica...

frisky spunea...

daaa :X

Anonim spunea...

catalinuku suku cucu:))..cati ani ai?;;)

frisky spunea...

daniela ela ela e e 2 anisori am :D

Anonim spunea...

Alice in Tara Minunilor-cred ca ai intalnit numai oameni ciudati,
nebuni,originali...
"Ca urmare a ceea ce ti s-a intamplat pana acum,fie alegi sa-ti plangi de mila,fie tratezi ceea ce s-a intamplatca pe un dar.
Tot ce se intampla este ori o oportunitate sa cresti,ori un obstacol care te impiedica sa te dezvolti.Tu esti cea care face alegerea."I'm back .

frisky spunea...

bine ai revenit >:D<
cititoarea mea fidela :X:X:X
te iubesc mult >:D< :X:X:X :*:*:*:*