miercuri, 13 august 2008

Cum ar fi sa-ti poti printa visele?

Ciudat titlu nu? :))
Pai ... sa va povestesc: azi am iesit cu fetele in oras pentru a sarbatori plecarea mea; si ... azi nu am avut, ca intotdeauna, discutii perverse, ci din alea ciudate.
Una din ele a inceput atunci cand Deni ne-a povstit unul din visele ei ciudate. Si ... in timp ce ea ne povestea "minunatul" vis noua ne treceau tot felul de idei prin cap ... una dintre ele era ... cum ar fi daca ne-am putea printa visele? Sigur ca la aceasta ciudata intrebare am gasit raspunsuri la fel de ciudate, raspunsuri pe care,
probabil, nu vreti sa le stiti :))
Dar sa trecem peste discutiile de astazi ...
Ei bine, in ultima vreme nu prea am mai scris pe blog, si cum am spus si mai sus, vineri o sa plec, asa ca nu voi mai scrie ceva timp ...
Nu stiu cand ma intorc, dar sper cat mai curand ...
Pana atunci va pup dulce dulce de tot si aveti grija de voi >:D<
P.S. Am o mare rugaminte la voi ;;) ... Vizitati-mi blogul chiar daca sunt plecata si o sa se cam prafuiasca, haideti doar stiti ca ma iubiti :P >:D<

7 comentarii:

Denisa L spunea...

da da da!
daca printam eu visul...

frisky spunea...

:))

Anonim spunea...

Esti geniala!
Vise printate?!
Vrei sa revolutionezi lumea.Oricum m-ai surprins cu ideea asta.
Sa-ti pui parola!

Anonim spunea...

mda...asa as putea sa dau un search pe google ...poate gasesc baitul perfect...pt mine cel putin:))

frisky spunea...

hmm ... baiatul perfect? exista asa ceva :-/

Anonim spunea...

am zis pt mine...exista cate unul pt fiecare..sau mai multi:))..depinde de preferinte:D

frisky spunea...

:))
hmm ... bine fata ... cum spui tu, dar ... nu visa la Fat-Frumos
ti-am mai zis ca nu exista
crede-ma pe cuvant ( ca sunt mai mare si stiu ce vorbesc :))))))
hai stii ca ma iubesti :P