miercuri, 3 septembrie 2008

"Am leptop in stl francez"

Catalina: si totusi, acest cuvant oribil, care suna jenant: "sic-tir", sa stii tu ca se scrie legat, adica: "sictir"
sharky rec: pai dc lu la`m scris legat

sharky rec: k sa iasa in evidenta
Catalina: vai tu
Catalina: dar tu de obicei vorbesti romaneste? ca din propozitia de mai sus nu am inteles nimic
sharky rec: dar ce are daca scriu cu prescurtari te deranjeaza
Catalina:pe mine??
Catalina: doamne fereste ..
sharky rec: tastez de pe un leptop care are tastatura in stl francez
Catalina: leptop

Catalina: aha
sharky rec: da si are tastele altfel aranjate


Ce sa spun ... grea limba romana si daca nu ai (avut) un profesor bun la scoala care sa te invete sa vorbesti corect si, mai ales, sa scrii corect ... Dumnezeu cu mila ...

8 comentarii:

Anonim spunea...

daca omu are STL nu-i mai trebuie gramatica..

Denisa L spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Denisa L spunea...

e prea tru pentru gramatica!

frisky spunea...

da mai fetelor, ce stiti voi
asa e modern acum

yasunary spunea...

leptop in stil francez /:) ?

eu st my tuta, dar cum vine asta?

:))))))

frisky spunea...

sincer, nici eu nu stiu :-??
incerca el in final sa-mi explice ca are tastele aranjate altfel, dar ... :))
oricum, sunt absolut convinsa ca aceasta era doar o scuza legata de faptul ca el nu stie sa scrie corect
si daca stau bine sa ma gandesc cred ca nu stie nici sa vorbeasca, iar eu mai am pretentii sa mai si scrie corect ....

yasunary spunea...

ahahahaha=)))))))))

spune`i sa`si faca o poza la tastatura leptopului si sa ti`o trimita:)))
k sa deslusim misterul leptopului in stil francez=))

frisky spunea...

ahh da ... buna idee :))