luni, 15 septembrie 2008

Prima zi de scoala ...

... sau mai bine zis, prima zi de clasa a 12-a!
Nimic special in aceasta zi, poate doar faptul ca mi-am revazut o parte din colegii pe care nu-i mai vazusem de 3 luni, din motive inexplicabile. Bine ... ce-i drept m-am intalnit si cu cativa colegi pe care, sincer vorbind, chiar nu vroiam sa-i vad, dar nah ... asta nu conteaza. Sunt rea, stiu! Sorry!
Dar am fost si un pic "dezamagita" azi. Ma pregatisem sufleteste pentru discursul doamnei directoare care, cu siguranta, ar fi inceput astfel: "Buna-dimineata dragi elevi, bla-bla, ... nu o sa vorbesc mult ...", discurs care, evident, s-ar fi intins la 3 ore, si care, din fericire, nu am mai fost nevoita sa-l ascult.
Trecand peste toate acestea, a trecut si prima zi, iar acum nu-mi ramane decat sa astept sa primesc orarul (pentru ca deh, nici orarul nu l-am putut afla) si sa sper ca nu voi fi nevoita sa ma trezesc maine la 6 jumate!

7 comentarii:

Denisa L spunea...

eu nici macar nu am apucat sa vad liceul:))

frisky spunea...

oare de ce?
simplu: pentru ca se circula ca draq in bucuresti

Denisa L spunea...

adevarat

Anonim spunea...

lasa fata ca nu te trezesti la 6 jum ci la 7 jum=))

frisky spunea...

da fata e mai bine asa
:))

Anonim spunea...

Eu ce sa zic... M-am simtit ultimu' om de pe Pamant cand am auzit la stiri "Astazi au inceput scolile, etc". In toti anii de liceu nu ma gandeam ca o sa-mi para rau ca se termina, dar n-a fost asa. Eu iti urez de pe-acum: Bafta la bac! :)

frisky spunea...

abia astept si eu sa termin, tare sunt curioasa sa vad daca imi va fi dor de ei (de anii de liceu :P)
sa fie!