luni, 22 septembrie 2008

D'ale mele

Pentru ca sunt foarte obosita si nu am chef de absolut nimic, am decis sa mai postez si eu cate ceva. Astfel, m-am hotarat sa va povestesc cam ce-am facut eu azi. Si, tinand cont de faptul ca abia am ajuns acasa, consider ca am ce povesti!
Incep!
M-am trezit la 06:00. Foarte bine dispusa! De ce? Nu stiu! Cred ca am dormit bine (si mult). M-am dus la bucatarie si era si mama pe acolo. Ghiciti ce-am facut? Nu veti ghici nici in vecii vecilor, asa ca va zic eu. Am inceput sa rad! De ce? Nu stiu! (des am momente din astea). Probabil pentru ca m-am trezit bine-dispusa! Bine ... n-am ras foarte mult pentru ca trebuia sa mananc.
Trecand peste acestea ... am plecat la liceu. Intuneric bezna. Cum ies din scara ma intalnesc cu un vecin buimacit care isi plimba fericit cainele (poate ca era mai bine sa zic "fericitul caine", dar nah ... ). Il salut politicos, dar isi da seama dupa cateva secunde cine sunt. Si daca tot si-a dat seama cine sunt s-a gandit sa ma tina un pic de vorba, intrebandu-ma unde ma duc eu la ora aia (06:30) si alte chestii de genu' asta.
Ajung la liceu unde constat ca prima ora incepea la 08:30 si nu la 07:30! Cine e vinovat de treaba asta? NOI! EVIDENT! Cum de ce? Simplu, pentru ca vineri am chiulit! (motiv sa se enerveze diriga) As avea ceva de spus si despre diriga, dar nu e cazul sa vorbesc acum! Faza e ca si-a dat ea (diriga) seama ca de 10 zile de cand am inceput scoala eu nu fac altceva decat sa rad. Si acum vine intrebarea mea: PE BUNE?? :O
Gata ... trec mai departe. Azi am avut engleza! Si ce credeti? A venit profa la ora!! Bineinteles ca nu avea chef de predat sau chestii de genu', dar nah ... macar a cerut banii de manuale, semn ca are de gand sa faca ore anu' asta ( aiurea).
Plictisindu-ma teribil, cu o foaie si un pix in fata am inceput sa aberez:
"Ma plictisesc ingrozitor!
Profa abereaza
Daniela citeste, aiurea!
Ia uite ce unghii am, si profei de romana i-au placut!
Ma uit prin clasa, fiecare face cate ceva
Astia din spatele meu sunt de-a dreptul enervanti
Nico spune ca nu poate ... ce, nu stiu, cert e ca nu poate!
M-am plictisit si mai tare
Hai pa!
Aaaa, mi-a adus profa de romana manualul, mare chestie!
Dooooaaamneee, profa de enegleza a inceput sa-l laude p'ala de psiho :O:O:O"

Plec de la liceu si, avand doua ore libere, ma duc la biblioteca mea preferata (unde am aflat azi ca trebuie sa-mi fac abonament) adica la Deni acasa, urmand ca dupa aceea sa plecam la meditatii (la mate, evident)
Azi nu aveam niciun chef de mate si speram sa nu ne dea profu' maine vreun test!
La meditatii a fost ca intotdeauna ... frumos (pe bune). Am si ras azi! Aproape asa cum rad in fiecare zi! Nu o sa va zic de ce =))=))
Dupa meditatii am venit direct acasa, obosita moarta, si exact cum am spus la inceput, neavand chef de absolut nimic, dar nimic, am inceput sa scriu articolul asta, care nu stiu cat de interesant pare!
Eu va multumesc pentru rabdarea cu care ati citit aberatiile mele!


8 comentarii:

Denisa L spunea...

le-am mai citit odata!

frisky spunea...

da stiu, mi-ai furat foaia >:P

Ana-Gabi spunea...

La 6 te trezesti?:o Eu nici daca stiu ca trebuie sa plec in vacanta sau ceva de genu nu prea ma pot trezi la ora aia.Tot respectu :))

frisky spunea...

daca ar fi dupa mine nici eu nu m-as trezi, dar avand in vedere ca primele ore sunt cele mai importante, trebuie sa ma trezesc!

M spunea...

bah important e ca razi:)) ana gabi@ unii dintre noi se trezesc la 5 jumate :D

frisky spunea...

pai rad fata pt ca eu cand m-am nascut nu am plans, ca toti copiii, eu am ras si dupa ce m-am potolit din ras am zis: "CARAMEL"
si tin sa precizez ca m-am nascut dimineata, la 6, deci .... d'aia sunt eu asa matinala!! :P:P:P

Anonim spunea...

sa te f*t!

frisky spunea...

si eu pe tine! :X