miercuri, 10 septembrie 2008

Marea Transformare

Gata, m-am transformat! Sunt o maimuta emancipata. Stiu sa folosesc internetul. Ba mai mult, am si blog.
Ok, gata! Ajunge! Am glumit destul!
Nu m-am transformat. Ce pacat! Idolul meu va ramane idol in continuare!
Trebuie sa recunosc ca am fost un pic dezamagita cand m-am trezit si m-am uitat in oglinda si am observat ca sunt la fel ca ieri. Dar, asta e ... mergem mai departe ...
Oricum, experimentul are loc pe 21 octombrie, deci ... v-ati alarmat degeaba!
Hai pa! M-am plictisit sa scriu despre asta!

6 comentarii:

Anonim spunea...

s-a amanat inevitabilul..mai ai o sansa sa te transformi:))

frisky spunea...

nu fata ca nu mai vreau! punct.

M spunea...

ah si noi care speram sa facem poze cu maimutza :(

frisky spunea...

ahh zano, si tu te-ai fi transformat in maimuta, nu doar eu :P:P:P:P

Denisa L spunea...

eu zic sa nu te epilezi/pensezi vreo 3-4 saptamani si sa vezi atunci...

frisky spunea...

nu fata
gata!
am zis ca nu mai vreau!
punct.
si oricum ... nu cred ca ideea ta e tocmai buna :D