luni, 8 septembrie 2008

SMS cu urmari


Dormeam linistita dupa o zi plina, cand aud sunetul de SMS al mobilului lasat la intamplare pe noptiera. Ma intind dupa el, verific mesageria si raman interzisa citind mesajul primit de la fostul meu prieten, Ben. SMS-ul suna exact asa: "Stiu ca-ti surade o alta partida de sex ... Cand putem sa ne mai intalnim?" Desi mesajul ma zapacise destul de tare, mi-am amintit imediat care sunt motivele pentru care mi-a fost trimis: totul a inceput la petrecerea in aer liber data de buna mea prietena Luisa, intr-o noapte torida de vara, in care am baut mult prea mult vin alb, privind invidioasa la cele cinci perechi de indragostiti care se sarutau langa mine. Iar eu ... singura, excesiv de melancolica si vizibil iritata, pentru ca nu am reusit sa gasesc si eu baiatul perfect care sa ma tina in brate la petrecere si sa ma alinte cu vorbe dulci. In timp ce, usor irascibila, rememoram petrecerea Luisei si butonam tastele telefonului, vad printre mesajele trimise de mine si unul catre "domnul Ben", care suna exact asa: "Te-ar tenta un all inclusive date?" Da ... desi este greu de crezut, chiar eu am trimis mesajul fostului meu iubit, in noaptea petrecerii, cu toate ca nu-l mai vazusem de cateva luni bune. Si-atunci de ce sa ma mai mir de SMS-ul lui ... Trebuia sa fac ceva! Ben astepta un raspuns ... I-am scris ceva de genul: "Draga Ben, am o mare problema: am fost la o petrecere, mi-am lasat telefonul pe masa si cineva a facut o gluma neinspirata si ti-a trimis acel mesaj. N-am fost eu!"
Apoi mi-am cerut scuze si am considerat problema rezolvata. Acum doua saptamani am intalnit, la o terasa, un tip foarte dragut si simpatic, pe nume Alex. Bineinteles ca am facut schimb de numere de telefon. Dupa doar doua ore (si trei pahare de vin alb, preferatul meu!), cand el plecase demult de la masa, imi vine fantastica idee sa-i trimit un SMS prin care sa-i marturisesc cat de dragut este si cat de mult il plac deja. Nu am primit niciun raspuns de la el! Peste cateva zile, o colega imi povestea foarte amuzata, cum prietenul ei, Alexandru, proaspat casatorit, a primit un SMS indecent la doar doua ore dupa ce cunoscuse pe o terasa o tipa singura. Americanii numesc acest fenomen "drunk texting" si au ajuns la concluzia ca exista si niste cauze care duc la o asemenea manifestare: noptile toride de vara, singuratatea si prea multe pahare de vin. Asa ca mi-am propus ca, atunci cand ma mai duc singura la petreceri la care sunt multe cupluri indragostite si intentionez sa consum mai mult alcool decat este cazul, sa-mi inchid telefonul. O alta masura preventiva a fost sa-mi redenumesc baietii din agenda telefonica, astfel incat sa nu-mi mai vina idei nastrusnice. Si uite asa au aparut in agenda mea o groaza de prieteni noi, cum ar fi Ben-Statornicul, Peter cel Timid, Tim cel idiot sau Thomas - cel mai neinteresant partener de sex! Odata pusa la punct aceasta strategie, nu-mi ramane decat sa astept cu nerabdare o noua petrecere, la care sa ma duc singura, sa exagerez cu paharele de vin si ... sa astept dimineata urmatoare pentru a descopri ce mesaje primesc, de la cine si ce ar trebui sa raspund.



P.S: Textul nu are nicio legatura cu realitatea, iar numele sunt puse la intamplare, asa ca ... orice asemanare de nume sau orice altceva este pura coincidenta!

20 comentarii:

yasunary spunea...

c bn..ptr k p mn ma cheama ben:)))))))

frisky spunea...

:)):)):))

Anonim spunea...

ce idee buna:))..o sa incerc si eu sa vad dupa cate pahare de vin incep sa trimit mesaje dastea:))

frisky spunea...

abia astept sa incerci :))

Denisa L spunea...

stiu eu pe cineva care facea d'astea...

frisky spunea...

cine, cine?? ;;)
ahh la naiba, cred ca stiu :))

M spunea...

acu e momentu in care incep sa fluier si sa ma fack nu e vb despre mine...norocul meu a fost k nu am mai gasit numaru in telefon... :))

frisky spunea...

ahh despre tine era vorba =))
ma gandeam la altcineva :-J :))

Denisa L spunea...

ca daca aveai numarul...
o intreceai pe daniela:)):)))
@cealalta persoana suna nu da sms:))

frisky spunea...

revenind la ideea mea ... fiecare persoana, cel putin o data in viata, e daniela :))
dudette sti ca te iubesc >:D<
mda ... ai dreptate, suna nu da sms =))

M spunea...

nici nu vrei sa-ti inchipui c am scris acolo...

frisky spunea...

deci ba da ...
deci zi-mi ...
acuuuum

M spunea...

iti zic doar concluzia d a2a zi... pasaricile canta intotdeauna la 6 dimineatza :))

frisky spunea...

si nevasta-sa: "huh? ce? care e faza cu pasaricile? hai zi-mi si mie" :)):)):))

Anonim spunea...

hmmm eu in serile cand imi propun sa beau imi sterg numarul fostului prieten, il scriu undeva pe un biletel si il pun bine. niciodata nu ma chinui sa invat un numar al vreunui baiat pe dinafara pentru ca stiu ce urmeaza:D:))

frisky spunea...

deci, e clar, toate avem probleme cu sms-urile dupa cateva pahare
tre' sa beau neaparat, sa vad de ce sunt in stare :))

Denisa L spunea...

eu nici beata nu trimit sms-uri aiurea cui nu trebuie:))

frisky spunea...

tu nu trimiti nici treaza
si nu trimiti nici daca trebuie ... cu atat mai putin daca nu trebuie :-j

Denisa L spunea...

cand a trebuit si nu am trimis?
huh huh?

frisky spunea...

lasa ca stii tu :))