vineri, 19 septembrie 2008

Prietenia dintre un baiat si o fata ...

Este posibil sa existe numai prietenie intre un baiat si o fata? Ei bine, DA, se poate! Cea mai adevarata poveste de prietenie pe care o cunosc este intre un barbat si o femeie. Din punctul meu de vedere, e mai multa intelegere la mijloc decat poate exista intre doua femei. Poate chiar, mai multa incredere.
Am si eu un prieten bun. Nu cel mai bun, dar suficient de bun, astfel incat sa-si dea seama cand sunt suparata. Sau sa imi impartaseasca bucuriile ori necazurile, caci, inevitabil, exista si acestea.Odata, ne-am certat. Dintr-un motiv banal. Pentru o vreme nici macar nu am mai vorbit, insa cand ne-am impacat, nici unul nu a purtat ranchiuna. Culmea, sau nu, este faptul ca niciodata nu m-am simtit atrasa de el. Drept urmare, nu a existat niciun sentiment inconfortabil legat de faptul ca ne povestim tot felul de lucruri. Intotdeauna l-am considerat prietenul meu si asta a fost cel mai important.
Insa, intrebarea al carui raspuns inca nu reusesc sa-l gasesc, este daca poti deveni prietena cu un baiat pentru care candva ai simtit ceva ...

4 comentarii:

Denisa L spunea...

bineinteles de ce nu ai putea?

frisky spunea...

nu stiu ... ma gandeam si eu asa :-??

M spunea...

mai...eu cred ca depinde si cat de puternice au fost sentimentele si atitudinea lui fata de tine in acea perioada

Anonim spunea...

da..are dreptate miky..daca nu mai ai nicio treaba cu el...puteti sa fiti prieteni ..dar daca mai simti ceva pt el..e mai naspa//mai bine il eviti