joi, 4 septembrie 2008

Exista si oameni complexati ...

... din pacate!
M-am hotarat sa scriu despre complexitate pentru ca in ultima vreme am intalnit destule persoane care au aceasta problema. Ma gandeam sa-l numesc defect, dar nu, nu este un defect, este doar o problema. Ce fel de problema? Hmm... Depinde. Variaza de la persoana la persoana. Din punctul meu de vedere, aceasta problema (continui sa o numesc problema) apare din cauza educatiei. Daca parintii nu discuta cu copiii lor, astfel incat sa-i faca sa inteleaga ca sunt niste oameni normali chiar daca sunt slabi, sau prea grasi, chiar daca au parul zburlit si nasul mare (evident acestea sunt doar niste exemple) ei vor fi mereu dati la o parte de cei din jur din cauza complexelor, si vor trai mereu cu aceasta problema. Iar acest lucru nu este corect pentru ca fiecare persoana este frumoasa in felul ei, este desteapta in felul ei, insa important este sa-si puna in valoare calitatile.
Chiar astazi imi povestea cineva cum se comporta oamenii din alte tari, oameni care au intr-adevar probleme (de genul nu au picioare sau le lipseste o mana sau nu pot vedea). Se comporta absolut normal si nu au niciun fel de complex. Un exemplu ar fi acela ca, un domn cu o varsta destul de inaintata, desi se deplasa cu ajutorul unui carucior, se indrepta alaturi de alti oameni, normali, spre varful Turnului Eiffel, din dorinta de a vedea Parisul de la inaltime.
Asa ca, dragilor, fiti mai increzatori si invatati sa va puneti calitatile in valoare.

4 comentarii:

Denisa L spunea...

o anumita persoana ar trebuii sa citeasca articolul asta!

frisky spunea...

daca te referi la cine ma gandesc eu da ...
la acea persoana m-am gandit cel mai mult cand l-am scris ...

Anonim spunea...

da..oamenii nu ar trebui sa-si faca griji pt lucrurile pe care nu le pot schimba:)
..iar cele pe care le pot schimba..nici pt alea sa nu-si faca griji..ci sa faca ceva in privinta asta.

frisky spunea...

da dudette ... asa e ... ai si tu dreptate (cateodata)
stii ca te iubesc >:D<