marți, 9 septembrie 2008

Gaura Neagra

Toata lumea e in alerta! Nu exista persoana care sa nu fi vorbit azi de cel putin 3 ori cu cel putin 10 persoane despre super mega extra experimentul anului, deceniului, secolului ....
Nu inteleg de ce sunteti atat de disperati fratilor; priviti partea buna a lucrurilor. Eu sunt foarte relaxata ... sunt foarte constienta de faptul ca voi deveni o maimuta paroasa si musculoasa, intocmai ca idolul meu. Da ... deci, am auzit atat de multi vorbind despre aceasta "super-extraordinara gaura", incat incep sa aberez!
Si pentru ca in seara asta, imaginatia mea poate zbura departe, voi continua sa mai aberez un pic. Mai demult, am vazut eu un film, "Planeta maimutelor" se numeste el. Si in filmul asta oamenii erau sclavi, iar maimutele stapani. Si stateam eu azi, asa frumos, si ma gandeam ca cei care au acum trasaturi de maimutici, nu se vor mai transforma in nimic si astfel, exact ca in film, vor deveni sclavii mei. Minunat!
Consider ca am scris extrem de multe tampenii in seara asta si ar fi cazul sa ma opresc.
Astept cu nerabdare sa devin maimuta, si promit ca imediat dupa transformare va spun cum ma simt!
Abia astept!

Acum serios vorbind, imi cer scuze daca v-am dezamagit cu acest post, dar m-au enervat astia cu gaura lor. Dar maine tot scriu, sa va zic cum ma simt :))

6 comentarii:

Denisa L spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Denisa L spunea...

exista, eu!

chiar daca imi place fizica subiectul asta nu prea imi trezeste interes...
d'ale naibi de gauri...

si iar am primit mass ca murim...
asta e!
get over it!

Anonim spunea...

ai uitat sa zici ca o sa devii o maimuta paroasa ,musculoasa si CHEALA!!!

frisky spunea...

nu dudette
nu vreau sa fiu cheala, totusi ....

yasunary spunea...

mda...si eu am primit massuri ca o sa murim azi la ora 10:)))

io dormeam la ora aia:))
si m`am trezit frt relaxata la ora 3 dupamiaza...asta dupa c am visat ca am gasit in metro un cap d om :O
yak:)))

frisky spunea...

ahh ... urat vis :))